Do it yourself - czyli jak zrobić brokatowy pojemnik na długopisy?

8
Dziś troszkę inny post. Nie będzie pierścionków ani kolczyków. Pokażę Wam jak zrobić pojemnik na długopisy, pędzle i tym podobne rzeczy.


Co nam będzie potrzebne?

- przeźroczysta szklanka, najlepiej taka po świeczce
- pędzelek
- brokat sypki
- klej przeźroczysty albo taki, który po wyschnięciu staje się przeźroczysty ( ja mam klej Magic )



 Dokładnie myjemy pojemnik po świeczce w gorącej wodzie. Odklejamy wszystkie naklejki i resztki świeczki.


Klej rozprowadzamy pędzelkiem w środku naszej szklanki.



Kiedy już pomalujemy od środka klejem, sypiemy brokat. (ja zużyłam 3/4 takiej małej fiolki).



Kręcimy teraz szklanką tak, aby brokat przykleił się do całej powierzchni pokrytej klejem. Jeśli coś się wysypie to nie szkodzi, można to potem z powrotem przesypać do szklanki.




Jeśli już wszystko jest ładnie pokryte, zostawiamy do wyschnięcia, aż klej zrobi się przeźroczysty (około pół godziny).



 Warto po wyschnięciu popsikać wnętrze Werniksem w sprayu. Dzięki temu brokat nie będzie zostawał na palcach ani na rzeczach, które tam włożymy. Stworzy to taką powłoczkę. Ja nie posiadam Werniksa, więc popsikałam... lakierem do włosów i też jest ok ;)


Tak wygląda końcowy efekt :)






Myślę, że sprawdziłby się tutaj również brokat w sprayu, w płynie albo klej brokatowy.

Jak Wam się podoba? :)
Robicie czasem takie DIY?

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. Zarąbiste ; ****
    napewno taki se robie ;)

    zapraszam do mnie ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super bardzo mi sie podoba|!:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie to wygląda, ale zastanawiam się czy aby brokat później od środka się nie osypuje..

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie dlatego warto na końcu popsikać Werniksem albo czymś utrwalającym. I wtedy nic się nie osypuje :)

      Usuń
    2. I to później trzyma? Nie wiem.. W przedszkolu robiłam takie rzeczy i psikaliśmy podajże lakierem do włosów, żeby się trzymało. Później oczywiście wiecznie było mnóstwo sprzątania.. ;p

      Usuń
    3. Trzyma się :) Jak popsikasz czymś to tworzy się taka powłoczka na brokacie i nic już się nie osypuje :)

      Usuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...